Alla inlägg under september 2010

Av Johanna Hulth - 28 september 2010 13:48

Oj, nu var det verkligen länge sedan jag skrev här! Sommaren försvann bara i ett nafs och sedan blev det flytt till Örebro igen.


Tyvärr blev det inget av VäKs utställning i somras, för jag hamnade på sjukhus med en inflammerad blindtarm och Rut fick kastreras pga livmoderinflammation. Men på söndag är det dags igen - då ska Lilla My ställas på Östkattens utställning i Norrköping!   


När det gäller katterna så finns Mymlan fortfarande kvar och är till salu - gärna tillsammans med sin mamma Trini (de avgudar verkligen varandra!) som inte riktigt trivs hemma hos oss nu när vi flyttat, Morgan har haft en parning med en UNDERBAR blå liten tjej och kattungar väntas!  Lilla My njuter än så länge av att bara vara kattunge, men hon har iaf kommit igång med att börja löpa - tidig precis som mamma. Honda söker ett nytt och vi har precis haft ett jättetrevligt par här som vi hoppas på.


Jag har även tagit lite nya kort som jag ska lägga ut snart.


Ha det gott så länge!


//Johanna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards